Re: T³ocznie CD - gdzie najtaniej?

Autor: tbg <i.hate_at_spam.com>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 10:18:41 MET DST

U¿ytkownik "Jasiu" <jasiu1975@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:dg7l67$n81$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
> Poszukujê t³ocznie p³yt CD gdzie mogê zrobiæ za rozs±dn± kaskê tak z 500
> kr±¿ków. Czy kto¶ by mi móg³ poleciæ jakie¶ namiary?

albo tanio, albo tlocznia. kiedys produkowalem wieksze ilosci plyt i wtedy
bylo tak: do 1000 oplaca sie kupic nagrywarke i jedna reka przelaczac
programy w telewizorze, a druga zmieniac plytki i po wszystkim wywalic
nagrywarke do kosza (wypalenie kilku tysiecy plyt w ciagu kilku lat to nie
to co wypalenie 500 plyt pod rzad). do 5000 idzie sie tam gdzie maja
jukeboxa i dalej sie wypala. powyzej mozna isc do tloczni. moze sie ceny
zmienily ostatnio, ale z pewnoscia wytloczenie 500 plytek nie ma sensu z
punktu widzenia rachunku ekonomicznego.

tbg