Jak mierzyc temp.

Autor: TePe <tomekp0_at_o2.POLSKA>
Data: Tue 13 Sep 2005 - 23:41:42 MET DST

Zakupiłem sobie panel do regulacji wentylków.

I mam pytanko gdzie przyczepic mierniki temp.
.rozumiem ze nie ma za bradzo wyboru musze przykleic do radiatora procka
, ale jak wtedy rozumiec te odczyty ? jezeli na radiatorze (czujnik
przykleje pewnie na z jednej z scian bocznych radiatora) bedzie np.
temp. 35 st to jak bardzo wiarygodny bedzie ten odczyt ?
Czy moze takie czujniki sie inaczej przyczepia w innych miejscach )

TePe