Re: Zestaw - AMD 64 3000+

Autor: koniu <koniu_at_hot.pl>
Data: Tue 13 Sep 2005 - 21:50:30 MET DST

> Komp ma byc uzywany do typowych zastwosowan domowych, chcialbym go
> zrobic troche na wyrost.

Witam.

Ja kupowalem 2-3 miesiace temu podobna konfiguracje - no moze ciut
mocniejsza.

Procek z BOX-em 3000+ Winchester - bdb wydajnosc - jest mozliwosc
podkrecenia ale mi srednio wymaga wiec dalem se siana.
RAM - TwinMOS - 2 kosci po 512MB - nie ma problemow z nimi.
HDD - WD 160 RD - szybki i w miare cichy
Grafa: Gigabyte 6600 - zaleta bez wiatraka - dobra wydajnosc
Plyta A8N-Deluxe to inna troche bajka ale tu najwieksza bolaczka jest
chlodznie mostka, zakladanie Zalmanna nie polecam jesli sie obciaza kompa i
nie ma sie dobrego ciagu w obudowie...mozna go ugotowac, tak samo te nowe
czyli Platinum z heat-pipe nie dala rady bez pomocy wentylatora.
Ja bede robil teraz przerobke, specjalny tunel i wentyl 80mm z regulacja
obrotow i pomiarem temp.

Nie wypowiadam sie na temat innych elementow, ktorych nie uzywam bo opinia
moze byc nie trafna.

W pracy ( ze swiezych sprzetow) mamy 2 kompy oparte o plyty Gigabyte (chyba
nawet te co opisujesz), nie ma problemow z nimi.
Uzywamy dyskow Seagate 7200.7 (spietych w RAID 1) - dosc szybkie ale w
zaleznosci 'jak sie uda' moga byc halasliwe.
Karty mamy PNY wiec nie opisuje.
I polecam jesli cos moge zasugerowac dobry zasilacz (Tagan,
Chieftec....itp).

Pozdr.
Dobrego wyboru

konrad