Re: Prośba o pomoc przy wyborze płyty i procka

Autor: bruner <brunerro_at_wp.pl>
Data: Tue 13 Sep 2005 - 16:14:19 MET DST

Jolly Roger wrote:

> a jak sobie wyobrażasz włożenie karty AGP (R9550) do płyty z PCi-E?
> Nie da się.

> Podkręcanie procesorów do wielka loteria - raz trafisz na dobry
> egzemplarz
> a innym razem na padakę. Obecne dostępne Venice 3000+ kręcą się
> bardazo przeciętnie. Co do płyty - innego wyboru niż nForce3 ultra
> nie ma (na AGP)

> jakąkolwiek dobrze współpracującą z twoją płytą PC3200. Wnioskjąc z
> elementów które wybrałeś nie masz zbyt wiele kasy, więc winbonda czy
> TCCD nie ma co polecać. Hynix będzie z pewnością najlepiej
> [...]

Dzięki za posta, a teraz po kolei: z płyt zdecydowałem się na Gigabyte
GA-K8NSC-939 nVidia nForce3-250 (dzięki Bruno Ramone). Na to że karta gr.
nie pasuje do płyt które wymieniałem wcześniej, wpadłem sam porównując
różnice między płytami :-). Z kasą też nie tak źle, po prostu nie chce mi
się pchać nie wiadomo jakich pieniędzy , po to żeby dzieciak całymi dniami
grał. Aktualnego kompa kupiłem 3 lata temu jako totalny lama w Mediamarkt
:-), kosztował 3000 zł i nawet jak na tamte czasy był słabawy (Cel 1,2;
gówniana chińska płyta; geforce 2mx;128 ramu i cdrw), za to był Optimusa,
czyli myślałem że cudo. Po roku dokupiłem 256 ramu, po 2 latach zmieniłem
grafikę, potem dvdrw. Teraz szwankuje mi płyta główna i korzystam z okazji
do modernizacji, tak zeby gdzieś na 2 lata wystarczyło i te parędziesiąt
zyla więcej za pamięć nie gra roli. Po prostu potrzebna dobra 512 w dobrej
cenie. A przy okazji , nie pytałem wcześniej o zasilacz a tez bym wymienił.
Potrzebny ok 400 W i żeby był cichy no i do np. 250 zł (polecisz coś?).
Potrzebny cichy, bo komp stoi u dzieciaka i emule pracuje non stop.

--
Pozdrawiam.
Bruner