Pada Radek 9200?

Autor: damiahn <damiahn_at_pocztaWYTNIJ.onet.pl>
Data: Tue 13 Sep 2005 - 14:39:04 MET DST

Witam,
Mam kartę prawie 2 lata. Ostatnio zaczyna mi się coś sypać. Kiedy szybko
przesuwam scrollem w wordzie lub odpalam AoE III triala to obraz mi zaczyna
się robić niewyraźny (kwadraty). myszką mogę intuicyjnie kliknąć na start/
zamknij lub urzyć klawiatury ale muszę zrestartować by wszystko wróciło do
normy. Wnioskuję, że jest to wina karty i tu pytanie. Jest dostępny jakiś
tester odnośnie kart? przypuszczam, że benchmark jak chociażby 3dmark nie za
bardzo się tu przyda...?
pozdrawiam,
Damian