Problemy z płytą 870MB

Autor: Kazimierz <gd_at_filtrantyspamowy.rzeszow.mm.pl>
Data: Tue 13 Sep 2005 - 14:22:10 MET DST

Witajcie!

Pewnie trochę NTG, ale proszę o pomoc.
Kilka miesięcy temu kupiłem nową nagrywarkę CD, do której dostałem na płycie
program Nero Express. Nagrywarka działa bardzo dobrze, żadnych problemów.
Ostatnio jednak mam potrzebę nagrania większego pliku (grubo ponad 700MB) i
myślałem, że wystarczy kupić płytę o większej pojemności i wszystko będzie w
porządku. Niestety, pomimo zmian w konfiguracji programu, włączenia DAO,
zwiększenia limitów nośnika niczego to nie zmienia - program żąda nośnika o
większej pojemności. Jak można nagrać taką płytę? Przejrzałem archiwa, ale
nie znalazłem rozwiązania.

Dziękuję za pomoc i pozdrawiam,
Kazimierz