Re: Procesor

Autor: Tomek <tomway_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 13 Sep 2005 - 13:05:58 MET DST

> IMO plyta na chipsecie VIA + 350 zl na procesor to ciut za malo na
> Battlefield 2, poniewaz liczba FPS znacznie sie rózni na kompach z
Bartonami
> 2800+ i Venice 2800+,

Barton + VIA absolutnie wystarcza, wazna jest karta graficzna i RAM.
Na KT880 + Barton + 1GB RAM + Radeon 9800pro 128MB, BF2 chodzi plynnie i bez
zaciec w 1024x786 (wszystkie efekty max oprócz tekstur - maksymalne
ustawienie chyba wymaga 256MB) z wygladzaniem i filtrowaniem.
Co wiecej po zaladowaniu nowej mapy pojawiam sie zawsze jako jeden z
pierwszych.

Testowalem procesor z ustawieniami od 9x200 do 11x200 i nie widac zadnych
róznic.
Nie chcialo mi sie sprawdzac z magistrala 166, ale nie sadze zeby to
drastycznie wplynelo.

Za takie pieniadze najlepiej kupic Bartona Mobile. Nawet jezeli bedzie sie
kiepsko podkrecal, zawsze mozna ustawic wysoka czestotliwosc magistrali z
niskim mnoznikiem.

Tyle, ze ze slaba karta graficzna i mala iloscia RAM moc procesora nic nie
da.

TM