Re: Ktore lepsze : DVD-R czy DVD+R ?

Autor: Jozef <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 13 Sep 2005 - 11:29:32 MET DST

> Po sfinalizowaniu plyty na stacjonarnej i na + i na - bedzie to
> dvd-video. A przed sfinalizowaniem to i tak raczej na niczym innym
> nie odtworzysz. Polecam nowe panasoniki, nagrywaja chyba jedne i
> drugie.

Co prawda nie jest to odpowiednia grupa, ale.
Z tego co wiem, niektóre stacjonarne nagrywają w formacie DVD+VR na
płytach DVD+RW, inne w formacie DVD-VR na płytach DVD-RW, są też zdaje
się DVD-RAM.
DVD+VR można odtworzyć na każdym DVD, a te z minusem tylko tam gdzie
nagrane.
Jeżeli nagrywają w formacie DVD Video to chyba nie ma wielkiej
różnicy.
Format DVD+-VR umożliwia dogrywanie filmów, kasowanie, tworzy proste
menu z wyborem filmów.

--
Józef