Laptop MAXDATA - problem

Autor: Andrzej <andsmo1_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 13 Sep 2005 - 09:38:43 MET DST

Co jakiś czas wyłacza mi sie laptop. Po pierwsze bardzo się nagrzewa.
Sprawdzałem baterie i wygląda jakby się nie ładowała. W winxp pokazuje
poziom naładowania 7% i nie rusza się ani w górę ani w dół mimo że cały czas
podłączony jest do prądu. Z baterii wogóle nie startuje. Nie wiem czy to
wina baterii czy układu zasilającego. Jak to sprawdzić? Moze jakiś soft?
Pozdrawiam