Re: Zestaw - AMD 64 3000+

Autor: Uwencjusz <uwencjusz_82_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 13 Sep 2005 - 09:07:38 MET DST

websterrr <websterrr@gazeta.pl> napisał(a):

> Witam wszystkich po dluzszej przerwie :-) !
Witam

> Procesor: AMD 64 3000+ s.939 Venice BOX (Moze lepiej OEM + jakis wiatrak?)
No i pasi. Sam mam takiego procka + Pentagram Freezone 100Cu.
Kompa kupilem miesiac temu i jak na razie hula, byc moze wlasnie dzięki
tutejszym grupowiczom, ktorych bezcenne rady ustrzegly mnie przed złem obecnym

> Plyta glowna: Gigabyte GA-K8N Ultra-9 lub Abit AN8 Ultra lub Asus A8N-E
> nForce 4 Ultra (Zauwazylem, ze bardzo czesto polecany jest powyzszy
> Gigabyte; dlaczego akurat ta, a nie Abit lub Asus; na czym polega
> przewaga Gigabyta nad pozostalymi dwoma? Moze zupelnie cos innego?)
Sam mam Gigabyte GA-K8N Ultra w wersji SLI. Czemu kupilem tę płyte?
 Moze dlatego ze miesiac temu rządziła. Jak jest teraz, niewiele mnie to
interesuje. Poza tym moze kiedys wykorzystam te SLI
> Pamiec: Myslalem o 2 kosciach po 512 MB (Kingston, PC-400, CL 2,5) ale
> moze lepiej bedzie kupic jedna kosc 1 GB i pozniej dokupic druga. Moze
> inna firma?
>
> HDD: Wybralem Samsunga SpinPoint 200 GB SP2014N ATA/133. Za
> kilkadziesiat pln wiecej mozna kupic SATA II. Warto? Czy wieksza
> predkosc transferu jest odczuwalna?
Tu niestety nie pomoge. :(
> Grafika: Nie wiem jaka wybrac. Nie jestem graczem ale od czasu do czasu
> chcialbym sobie w cos pograc (bez szalenstw). Na karte graficzna chce
> przeznaczyc 300 - 350 pln. Musi byc PCI - E + wyjscie DVI i telewizyjne.
  Jesli nie jestes graczem to wystarczy Ci nawet Radeon X300 - ok. 300zl.
  Czy ja jestem graczem? Moze nie nałogowym, ale od czasu do czasu lubie tez
w cos popykac. Niestety z powodow finansowych nie moglem sobie pozwolic na
jakis wypas w stylu GF6600 czy X700, ale moze kiedys kto wie :)
  Coz moge powiedziec o tej karcie. Demonem predkosci to ona nie jest, ale
grałem na tym m.in. w Far Craya i mi to wystarczy. :)

> Za wszelka pomoc z gory dziekuje.
> Pozdrawiam
Pozdro