Mysz bezprzewodowa - problem!

Autor: l.b <poczta_nie_dziala_at_poland.com>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 22:53:56 MET DST

Witam
Nie znam sie za bardzo na peryferiach bezprzewodowych, stad moje pytanie do
Was ekspertow:)
Problem polega na tym, ze mysz bezprzewodowa (z kulka) po ok 5 minutach
przestaje reagowac... po minucie wraca do pracy, efekt taki jak by sie
"zagrzala":)) i musiala odpoczac:))
Dodam, ze jest to mysz Trust razem z klawiatura bezprzewodowa.
mam to cos od ok 2 miesiecy i nigdy nie bylo z tym problemu.... wiec co
jest?
Baterie raczej (?) sa ok, bo nie swieci sie kontrolka od baterii, wirusa nie
ma (lub jest przez NAV niewykrywalny) nie ma tez zadnych programow typu
"spy" itp...
Prosze bardzo o jakiekolwiek wskazowki co moze byc tego przyczyna..
pozdrawiam