Prośba o pomoc przy wyborze płyty i procka

Autor: bruner <brunerro_at_wp.pl>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 22:31:38 MET DST

Przyszedł czas na wymianę płyty i procka i w związku z tym proszę o poradę
co wybrać. Od rana siedzę w sieci skaczę po sklepach i testach i mam coraz
większy mętlik. Nie jestem totalnym laikiem i co nieco się orientuję, ale
przy 20 otwartych stronach na temat płyt już mi nerwy siadają. Toeretycznie
mam upatrzonego procka AMD Athlon 64 3000+ OEM Venice a teraz czas na płytę
do niego. Mam upatrzone: Abit AN8 Ultra lub AsusaA8V-E Deluxe Via K8T890 (no
chyba że ktoś poradzi coś innego). Jako że przez najbliższe 2 lata nie
planuję dalszej rozbudowy to dobrze by było , jakby i procek i płyta dobrze
się podkręcały. Pozostaje dobrać pamięć (tak z 512 MB- którą?). Ze starego
kompa wezmę dwa twardziele (suma 100GB), nagrywarkę dvd Neca i grafikę
radeona 9550.
Bardzo proszę o pomoc przy wyborze.