skąd wziąć zasilacz do głośników Creative

Autor: MarcinR <mr21_at_o2.pl>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 21:50:29 MET DST

Witam

Pytanie jak w temacie. Kupiłem na Allegro głośniki Creative SBS560.
Niestety okazało się, że w zestawie nie ma zasilacza, a Sprzedający
"zniknął".
Chciałbym jednak aby te głośniki działały. Skąd mogę wziąć taki
zasilacz? Czy przejmować się tym co pisze w instrukcji, że musi to być
oryginalny zasilacz Creative czy kupić jakiś inny o takich samych
parametrach? W obu przypadkach: gdzie mogę kupić taki zasilacz?

Pozdr.

MarcinR