Re: I jeszcze DVD-RW itp.

Autor: Pawel Majewski <pmayewsky_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 21:40:35 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(a):

> "nudów ciag dalszy" dg48o2$8n5$1@nemesis.news.tpi.pl

Ciesza mnie qwasz eodpowiedzi, ale dalej nie wiem czy to jeden kij "dla
przeciętnego urzykownika".
Czy dla mnie, łosia który chce so bejrzec filmik dvd, odpalic zwyklą płyte z
divxem, nagrac na noermalnej płycie CDR pare plików i wrzucic coś dużego na
płyte DVD jest jakies znazenie czy kupuje "-", "+" czy "-+" ?

Inaczej mówiąc ?

Czy wszystkie trzy rodzaje (+, -, +-) :
- odtwarzają DVD ?
- odtwarzają zwykłe CDR-W ?