Dlink 604

Autor: Mariusz <pulper_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 20:57:57 MET DST

Witam!

Powiedzcie mi, bo juz 3 raz router mi wysiadl (za kazdym razem wymieniali na
nowy), czy istnieje mozliwoś taka, że to jeden z komputerów powoduje awarię
routera? Bo już 3 raz wysiada jedno z gniazd, zawsze to do którego podłączony
jest konkretny jeden komputer.

Czy to zbieg okoliczności, że to chińskie g... wysiada tym razem po tygodniu
działania? (1. router działał pół roku, 2. miesiąc, teraz tydzień).

Tym razem jak mi wymienią to opycham na allegro i kupuję inny.(no wlaśnie, co
z tej niższej półki? do 200 pln)

pozdrowienia
Mariusz