Re: GeForce 6600 - nie moge sie zdecydowac

Autor: Tomasz Stafiński <Jenot_at_jenot.net.metronet.pl>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 20:28:08 MET DST

On 12.09.2005, Vegavin <vegavinWYCIAC@op.pl> wrote:
> A egzemplarze ktorej firmy najlepiej wypadaja w kwestii OC?
>
> Wybiore jednak nie-GT bo nie chce przekraczac 500zl, zwlaszcza, ze
> poczatkowo chcialem wydac 250zl :) Badz co badz, gdybym kupil GF6200 to w
> porownaniu do mojego GF2MX to i tak bylby miod.

Dlaczego nie chcesz ATI? Sam mam w tej chwili 6800LE@16/6,więc o
stronniczość na korzyść ATI mnie nie podejrzewaj, ale miałem wcześniej
9800Pro, później 6600GT. Jakiejś specjalnej różnicy w wydajności nie
zauważyłem, może z wyjątkiem Dooma 3, który jednak lepiej chodzi na NV.
Jakość grafiki na podobnym poziomie. A zauważ, że to był GT (leadtek), a
zwykły 6600 ma jednak zdecydowanie niższe taktowanie (i za Chiny nie
podciągniesz zegarów do wartości GT - gorsze pamięci), poza
tym, jeśli masz płytę na NF3, to na GF często występują freezy (ja na
szczęście mam K8T800). Co do chłodzenia, to różnice są również
niewielkie, zarówno 9800Pro jak i 6600 wymagają dodatkowego zasilania i
dobrego obiegu powietrza w obudowie. Przy wszystkich trzech kartach
musiałem mieć zdjętą boczną ściankę obudowy. Teraz na szczęscie już nie
(Thermaltake shark black - ażurowe okienka z boku obudowy i dwa ciche
wentylatory 12cm). Zerknij na
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=63505058 - to karta w sam raz
dla Ciebie, jeszcze parę groszy na bro^H^H^H "chłodzenie" zostanie ;)

--
Jenot (Tomasz Stafiński)