problem a ACDSee

Autor: dziadzio <djozon_at_wytnijto.poczta.fm>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 18:24:58 MET DST

witam
mam problem z ACDSee, a mianowicie gdy chce otworzyc jakis plik graficzny
czekam,
az program sie uruchomi jakies 5-6 sekund !!
Gdy plik sie otworzy w pasku statusu pisze zazwyczaj, ze "loaded in 0,04s"
nie wiem co jest grane, jak juz mam otwarty program i przegladam pliki to
sie szybko otwieraja,
jednak za kazdym otwarciem od nowa programu jest on tak dlugo ladowany
jest to bardzo uciazliwe
mam 1gb ramu, p4 3ghz
acdsee 8.0 standard edition
pozdrawiam