Toshiba Tecra A3 a Satellite M40

Autor: <mar_121_at_interia.pl>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 14:09:59 MET DST

Witam!

Sorry wcześniejszy post miał złą datę.

Paramety obu notebooków są porównywalne, oba Centrino 1,7, 512 Ram, 60GB
dysk. Na plus dla M40 ATI Radeon X600 64 MB, w Tecra Mobile Intel 915 128MB
(wspólny z RAM), a i jeszcze matryca w M40 jest 15,4, a Tecra 15 (ale tak
zasadniczo, chyba panorami dla mnie nie jest koniecznością). Natomiast Tecra
ma Win XP Prof a M40 HE. Ceny podobne Tecra ok. 4900, a M40 ok. do 5300.
Notebook będzie drugim komputerem w domu, będzie używany do netu, filmu,
Office, obróbka zdjęć (ale nie żadna profesjonalna, tylko tak na własny
użytek), gry - raczej nie, no i jako sprzęt mobilny, na wyjazdy.

Wiem pytań o laptopach jaki kupić za jakąś kwotę jest wiele, mi natomiast
chodzi o zasadniczą różnicę między tymi seriami, bo nie mam możliwości
obejrzeć z bliska ani jednego ani drugiego, mogę się zdać tylko na net.
Proszę o opinie i zdania grupowiczów czym zasadniczo różni się seria Tecra
A3 od Satellite M40, którą serię lepiej wybrać, np. Tecra ma lepsze
wykonanie? czy jakieś inne podobne uwagi. Na opinie sprzedawców jak wiecie
sami nie można liczyć, bo zachwalają to co mają, albo na czym więcej mogą
zarobić.

Pozdrawiam

Mariusz