pendrive pod Win98 - komu chodzi ?

Autor: Peptulis Amargolis <adres_z_sygnatury_at_interia.pl>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 11:39:39 MET DST

czesc,

niby taka technika w 21 wieku.

Potrzebuje miec pendrive (jakikolwiek) dzialajacy m.in. pod Win98se.
Testuje irundisk RM-UR22 128 MB niby sie instaluje, ale go nie widac
(testowane na kilku kompach z Win98). Mam tez Kingstona ale nie wiem,
czy mam go otwierac. Sprzadawca WPIERA ze musi chodzic!

Macie doswiadczenie? Co jeszcze trzeba wgrac (patche) aby to poszlo.

Sprzet jest sprawny, bo pod win xp jest bez zajakniecia.

--
Peptulis Amargolis peptulis malpa web.de