Róznice w wydruku z programu demonstracyjnego

Autor: Mariusz <MichalskiMariusz_at_WYTNIJTO.poczta.onet.pl>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 11:32:00 MET DST

    Mam drukarke Epson Stylus Color 600, stara ale dobra i generalnie jestem
z niej zadowolony.
Chodzi mi tylko o jedna rzecz, do drukarki dolaczony byl jakis program
demonstracyjny z którego zrobilem dwa naprawde doskonalej jakosci wydruki
(1400 dpi) niestety sa to dwa na sztywno wpisane obrazki. Próbowalem uzyskac
podobnej jakosci wydruki uzywajac róznych programów graficznych ustawiajac w
nich wysokie wartosci dpi, uzywajac zdjec o duzej rozdzielczosci i nie udalo
mi sie uzyskac takiej rozdzielczosci na wydruku jak na wydruku z programu
demonstrujacego mozliwosci drukarki. Zupelnie nie wiem dlaczego. Czy moze mi
ktos pomóc i podpowiedziec co zrobic zeby wykorzystac pelne mozliwosci mojej
drukarki?

pozdrawiam
Mariusz