Re: Plyta GA K8 NF-9 i seagate 200GB problem

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 20:51:52 MET DST

Dnia Sun, 11 Sep 2005 20:32:12 +0200, Mariusz A. W. napisał(a):

> Ok. Jeszcze raz sprubuje. Wydaje mi sie ze kabelki i dysk sa ok, dopiero co
> kupilem.

Kabelki uwalone od nowości jak najbardziej można kupić. Ewentualnie można
jeszcze pomyśleć o wymianie biosu na najnowszy F7. U ciebie jak się nie
mylę jest F6, z którym nie miałem do czynienia. Przesiadłem się z F5c beta
na finalny F7, więc moze coś w F6 poknocili (tak jak w F5) i dlatego po
dwóch tygodniach ukazał się F7.

Pamiętaj że w przypadku jednego dysku trzeba wyłączyć wszystkie funkcje
związane z RAID i wówczas żadnych dodatkowych sterów nie trzeba podawać
przy instalacji windows.

> Dzieki za pomoc

pozdr.

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam