Re: Który monitor LCD 19" na chwilę obecną ?

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie.spamuj.gazeta.pl>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 20:28:01 MET DST

Niejaki/a W.Tyszka w wiadomości
<news:a3b35$432021fd$5112cb09$25831@news.chello.pl> stwierdził(a) jakoby:

> Raczje nie polecam low-endu (Belinea, LG, Samsung, itp.)....

Problem jest w tym, że low-end jest tani. A pytający szuka taniego
monitora. I tyle - kwestia się zamyka - znaleźć dobry low-end. Belinea 10
19 20C zbiera dobre opinie.

> Weź Miro, CTX, F-S, Philips albo tani Sony czy NEC

Znajdź mi proszę Miro, CTXa czy Phillipsa który będzie dostępny w Polsce i
dorówna Belinei czasem reakcji w połączeniu z dobrymi kolorami i
przyzwoitym poziomem czerni. Nawet nie musi kosztować tych 1600 złotych
branych jako próg cenowy na początku - po prostu ZTCW takich monitorów NIE
MA.

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//