Spalił się komp przez modem ?

Autor: frulik <frulik_NO_at_SPAM_wp.pl>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 16:55:50 MET DST

Witam.
Dziś niedaleko mojej citki walnął piorun (mieszka na wsi). Komp nie był
podłączony do napięcia (wyjęta wtyczka z sieci), ale był kabel do modemu.
Tel stacionarny nie działa (chyba się spalił), a komputra nie da się w ogóle
włączyć. Czy Macie jakieś doświadczenia co mogło "pójść" ? Komputer
przywiezie mi jutro, ale muszę go szybko zrobić (jest nauczycielem i ma
informacje, które jej są potrzebne i to szybko) i chciałbym wiedzieć od
czego zacząć. (modem, zasilacz, płyta, a może procek) ?
THX