Re: padniety MBR w XP, Rescue z cd nie dziala

Autor: Janusz Kornaga <kornaga_at_wp.pl>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 11:00:17 MET DST

"Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> wrote in message
news:qcq0gd.90j1.ln@kwinto.prv...
> Ależ skąd - fixboot nie ma nic wspólnego z przydzielaniem literek do
> partycji przez system. A co się stanie, gdy ta literka się zmieni i
> odwołania w rejestrze staną się nieaktualne?

Chodzilo mi o to, ze gdybym w efekcie jakichś eksperymentów stracił dostęp
do zainstalowanego systemu to intuicyjnie zacząłbym naprawę od konsoli
odzyskiwania i jej poleceń: fixmbr, fixboot, bootcfg /rebuild. Przypadek
zmiany literki tez chyba nie jest beznadziejny, czytalem już:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;249321