Re: zasilacz Windmill 385

Autor: Marek <ANTYSPAMmarek_g_at_gazeta.pl>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 02:39:32 MET DST

:)))
mam cos takiego....
http://www.hecgroupusa.com/FLEX1.php?id=16

i taka obudowe....
http://sklep.optimus.pl/sklep/pr.nsf/AllByID2/3589198277A66CA6C1256C4700429ABF?opendocument

(z komputera kolegi, ktory chce kopa przepakowac do swiecidelek....)

W sumie troche jestem zawiedziony. Mam enlighta z bardzo sztywna
konstrukcja, demontaz od przodu (bok obudowy wysuwany do przodu, po zdjeciu
panela przedniego. Super dostep do wszystkiego, demontowalny kosz na napedy
3.5"", napedy 5" mocowane na zatrzaskach... Tyle tylko ze zasilacz ma
300W. NIe wiem, czy nie lepiej zostac przy tym enlighcie +nowy zasilacz
(rzeczywiscie jest bardzo cichy..) wzbogaconym o przedni panel
USB/audio... Chociaz ta obudowa optimusa tez jest fajna. Jedyny mankament:
treoche miekka blacha na bokach obudowy, do tego nie przylego po zamknieciu
obudowy tak solidnie, jak w obudowie enlight. a teraz mam dwie obudowy i
dylemat ;)))) A komputer na pajaku lezy na stole ;)))

--
Marek