Klawiatura Genius Ergomedia 700

Autor: Przemo-c <przemek_at_poczta.ath.cx>
Data: Sat 10 Sep 2005 - 21:22:38 MET DST

Przeczytałem o niej pare artykułów pare galerii i spodobała mi sie
problem w tym ze nie widze jej nigdzie w ofercie w Polsce co ciekawsze
jest jako produkt tylko na niemieckim oddziale geniusa i tylko w jezyku
niemieckim. Znalazłem jeden sklep w niemczech gdzie jest za 22 euro ale
jeszcze przesylka ... Jakby ktoś wiedział gdzie mozna jadostac byłbym
wdzieczny za info.

Przemo-c