Re: Dwurdzeniowce, HT ?

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Sat 10 Sep 2005 - 19:12:00 MET DST

Dnia Sat, 10 Sep 2005 14:23:20 +0000 (UTC), Mike Rosovt napisał(a):

> Ostatnio pojawiaja sie juz zestawy oparte na dwurdzeniowych procesorach, np.
> Intel 8xx. Czy jest sens obecnie to kupowac ?

Jeżeli nie będziesz wykorzystywał wąskiego grona aplikacji profesjonalnych
umiejących skorzystać z 2 rdzeniów (np. programy do kompresji czy
renderingu), to absolutnie nie ma sensu brać dwurdzeniowca. Co do dylematu
5xx vs. 6xx, to ja powiem tak - różnica w cenie między nimi jest niewielka
a wydaje sie, że to właśnie procesory z serii 6xx są lepszymi konstrukcjami
(speedstep - nieco mniejsze wydzielanie ciepła, 2MB cache), wobec czego ja
bym się skusił na 6xx gdybym miał do wyboru tylko 5xx lub 6xx.

> Mike Rosovt

pozdr.

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]