Router DSL z WLAN ...

Autor: LiT <ltkascha_at_op.pl>
Data: Sat 10 Sep 2005 - 17:39:36 MET DST

Przymierzam się do zakupu routera DSL. Oczywiście z WLAN, bo laptop też by
chciał mieć dostęp do netu a po co latać z kablami po balkonie. Jakby miał
printserwer to byłoby już super.
Pytanie jakie mi chodzi po głowie, to jak wygląda sprawa ilości połączeń
typu p2p (BitComet, eMule). Spada wydajność? Transfery? Wiem, że dojdzie
problem firewalla i/lub NAT ale z tym sobie poradzę (chyba).
Czego się wystrzegać a czym warto się zainteresować itp... Jakieś typy?

--
Pozdro
Tadek