Audigy 4 i DTT2500 - brak AC3

Autor: Sylwester <vandariel_at__wytnij_wp.pl>
Data: Sat 10 Sep 2005 - 17:27:35 MET DST

Witam!

Poproszę o pomoc w rozwiązaniu problemu, który kiedyś
udało mi się rozwiązać i nie pamiętam jak to zrobiłem :)

Audigy 4 połączone z DTT2500 i analogowo i cyfrowo (coaxialem przez
SPDIF). Analog stereo w filmach DVD działa, cyfra w AC3 nie.

W ustawieniach Audigy włączam SPDIF Bypass, wyłączam dekoder. Sygnał
po coaxialu ma trafiać do dekodera DTT2500. Wychodzi na pewno - Audigy
mówi "Dolby Digital Bitstream Out", ale DTT2500 nie przełącza się w
tryb AC3, jakby nic do niego nie docierało :(

Jestem pewien, że raz u znajomego już to podłączyłem, działało
pięknie. Kable kierunkowe sprawdzałem w obie strony, zwykłe też
podpinaliśmy. Power DVD ustawione na SPDIF out, wszystko powinno
grać. Jeśli ktoś wie co przeoczyłem - proszę o pomoc.

Pozdrawiam
Sylwester