Re: Wyciszanie komputera

Autor: Stoout <stoout_at_USUŃ-TOwp.pl>
Data: Sat 10 Sep 2005 - 17:11:29 MET DST

Użytkownik "Tomek Banach" <tbanan_bez_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> kolega nie wie i dlatego sie pyta :)
>
> skoro zapronowales to jako alternatywe do wyciszenia komputera to pytam

radmin to program do zdalego administrowania komputerem.
w praktyce widzisz jego pulpit i sobie na nim pracujesz, a Twoja
maszyna robocza (server) moze być w innym pokoju lub kontynencie.
a wiec uzywasz tego p233mmx tylko do odtwarzania pulpitu swojego
serwera, wazne zeby byla szybka siec miedzy komputerem a serwerem
 i w miare dobra grafika. reszte zasadniczo możesz olać.
teraz minusy: jak chcesz włożyć płytke do napędu serwera trzeba sie
jednak przejść, kable od dzwięku musisz przeciągnąć miedzy kompami.
oraz musisz nauczyć sie budzić go przez WOL. nie testowałem jeszcze
odtwarzania filmów miedzy kompami, możliwe ze nie bedzie płynnie,
ale to juz fachowcy od sieci stwierdzą czy na sieci 1Gb da sie oglądać
płynnie obraz

Stoout