Jak podlaczyc fdd ??

Autor: akanid <akanid_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 10 Sep 2005 - 10:40:31 MET DST

Witam

heheh pytanko wiem proste ale i google szybko odpowiedzi mi nie dalo :) jak
podlaczyc to ustrojstwo? kurde odlaczylo mi sie przypadkiem podlaczylem cos
zle i mi sie zfajczyla. a ze to juz druga to sie pytam bo zawsze na slepo
czynilem :) jak to podlaczyc zeby sie nie spalilo? czerwony od tasmy do srodka
stacji i czerwony od zasilania tez do srodka? qrde czemu producenci nie moga
zrobic jak w dyskach gniazdek tak ze tylko w jeden sposob mozna wlozyc.... ?

pozdro
akanid