Zestaw na AMD 64

Autor: Daniel <daniel_a__at_sky.pl>
Data: Sat 10 Sep 2005 - 03:09:49 MET DST

Witam grupowiczów!

Jaki zestaw polecacie oparty na AMD 64
chciałbym kupić:
-płyte główną
-dysk
-grafe
-no i procek

Generalnie najbardziej chodzi mi o pomoc w doborze płyty głownej.

Sprzęt będe wykorzystywał w 95% do pracy, ale czasami też chciałbym pograć
w coś co sie ukaże nowego, generalnie wchodzi w rachube obróbka prostej
grafiki, programowanie, praca pod Debianem, obróbka filmów, mam w tej
chwili 1GB pamieci DDR 400.
Zależy mi na stabilności, chciałbym aby SATA była widzialna z biosu, a nie
tak jak bylo kiedyś że trzeba biegać z dyskietką i zapodawać drajwery przy
instalacji Windy.

Pozdrawiam
Daniel

Chciałbym