Re: nowa 1020 czy stara 1100 ?

Autor: Maciek <com_at_com.com>
Data: Sat 10 Sep 2005 - 00:03:27 MET DST

Użytkownik "Marek Hobler, 'neutrinus'" <marek@o2.bezsmiecia.pl> napisał w
wiadomości news:dfs1kg$oou$1@nemesis.news.tpi.pl...

Podstawowym problemem drukarek HP (od jakiegoś czasu) jest trwałość
elementów mechanicznych
Osobiście jestem posiadaczem 1100, którą kupiłem nową i wymieniałem w niej
dotychczas
1 x wałek do utrwalania druku - jeszcze na gwarancji zrobiła się wielka
dziura w folii
2 x separator - z czego raz na gwarancji
Dodam, że nie drukuję dużo. Drukarka wymaga bardzo regularnych czyt.
częstych operacji serwisowych: czyszczenie, regeneracja gum (używam ftalanu
dwubutylu jako plkastyfikatora do gumy). Sądzę, że niestety HP (czując
oddech konkurencji na karku - Samsung) idzie w stronę tanich urządzeń, z
precyzyjnie określonym-krótkim czasem użytkowania. Stare modele 4L, 5L miały
opinię nie do zdarcia - jak najbardziej zasłużoną zresztą, co też wiem, bo
wcześniej miałem 5L, pozbyłem się i czasem mocno tego żałuję :)
pozdrawiam
Maciek