Re: FDD, ta¶ma czy p³yta?

Autor: xpt <xptNOSPAM_at_tenbit.pl>
Data: Fri 09 Sep 2005 - 22:36:45 MET DST

Dnia 2005-09-09 22:19, U¿ytkownik W³odzimierz Wojtiuk <wwojtiu| napisa³:
> U¿ytkownik "xpt" <xptNOSPAM@tenbit.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> co wykrywa i co chce ?
> w biosie ustawiona prawid³owo ?
wszystko co sie dalo mam ustawione na tak :] W ASUSie byla jeszcze jedna
opcja przydatna, ale mobo MSI tego nie ma (KT4V).

> To wskazywa³oby _jednak_ na odwrotne pod³±czenie
Ale jak pod³±czê inaczej, to w ogóle go nie wykrywa i pokazuje siê b³±d
w biosie

> Nie takie rzeczy ....
Oj naprawdê siê nie da³o

> konkretniej, jaki komunikat ?
Nie chce mi sie resetowac kompa i przekladac tasmy, ale jest albo tak,
ze sie swieci i przechodzi przez bios, ale nie dzialaja zadne dyskietki,
albo tak, ze juz na poziomie biosu sie wali... Ech... Nienawidze tego :/