Re: Gigabyte K8N Ultra-9 - CPU FAN Manual Control i EasyTune5

Autor: krzysp <krzys.p_at_poczta.fm>
Data: Fri 09 Sep 2005 - 22:07:11 MET DST

Użytkownik "elephanto" <elephanto@cut.it.gmail.com> napisał w wiadomości
news:dfp4ku$neb$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Niezupelnie. To zlezy jak ustawisz (*). Jezli dla high nie ustawisz tak,
> zeby wentylator chodzil na max obrotach, to swoja max predkosc osiagnie po
> przekroczeniu full fan temperature.

No tak. Masz racje. Tylko przy takim podejsciu znow ustawienie "CPU fan of
temperature" wydaje mi sie zbedne. Jesli najnizsze obroty wentylatora
wlaczaja sie po przekroczeniu "CPU low temperature" to IHMO wentylator
powinien byc wylaczony gdy ta temperatura nie zostala osiagnieta. Co zmieni
ustawienie "CPU fan of temperature"?

Pozdrawiam