Re: Wyciszanie komputera

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Fri 09 Sep 2005 - 22:02:46 MET DST

slawek napisał(a):
> Mam komputer z procesorem P IV (3400 MHz), płytą główną Abit Fatal1ty, grafiką
> GeForce 2600, i pamięcią DDR 512 MB Kingstona. Konfiguracja ta sprawia, że mam w
> środku komputera aż cztery wentylatory, co powoduje, że komputer wydaje w
> trakcie pracy bardzo głośny szum, a ja nie mogę sobie na to pozwolić.

Masz BOX'owy cooler na procesorze? Jeśli on bardzo hałasuje, możesz go
wymienić na coś cichszego. Jeżeli na płycie głównej jest wiatraczek na
NB to możesz go spowolnić lub wymienić na pasywne chłodzenie (radiator),
bo on chyba za bardzo się nie grzeje. Wyciszenie zasilacza to przeważnie
tylko wymiana na nowy (bo rozumiem, że na tym sprzęcie nie masz byle
jakiego PSU).

A najlepszym rozwiązaniem by było WC na CPU, GPU i NB :)

> Czy istnieje tani i skuteczny sposób wyciszania?

"takie rzeczy to tylko w Erze" ;)

--
Psylo