Zasilacz Chieftec - problem

Autor: Thom <gubz_at_avtqmvronqm.bet>
Data: Fri 09 Sep 2005 - 20:30:50 MET DST

Witam

Zakupilem zasilacz Chieftec (GPS-350EB-101A) 350W, bo nie moglem juz
wytrzymac wycia mojego Hunktkeya (300W), owszem zrobilo sie ciszej,
ale zasilacz po okolo 10 minutach sie wylacza. Prawdopodobnie z powodu
przegrzania (?) Obudowa jest bardzo porzadna (Thermaltake Soprano)
wyposazona w trzy wiatraki i temperatura w niej nie przekracza 35
stopni. W kazdym razie rzeczony Huntkey radzi sobie w niej bez
problemu. Nie wiem czy problemem nie jest przeciazenie zasilacza, bo
wylacza sie podczas grania w gry 3D, ale jak wspominalem slabszy
przeciez Huntkey dziala. Aha otwieranie obudowy rowniez nie pomaga...
Moja konfiguracja:
Asus A7V8X
Athlon XP 2800+ (Barton) [nie krecony]
2x512 DDR 333
Nagrywarka DVD
2xHDD / FDD
Radeon 9800PRO [rowniez nie krecony]
I co z tym fantem zrobic? Jak reklamowac sprzet u sprzedawcy? Zasilacz
jest raczej popularny, moze ktos spotkal sie z podobnym problemem?

--
Pozdrawiam
Thom