Re: modem+switch+router neostrada z dzieleniem lacza

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Fri 09 Sep 2005 - 00:07:44 MET DST

DooMiniK wrote:

> Nie sądzę, że aż tak więcej - powiedzmy, że na miesiąc... 2zł więcej
> Na rok to będzie 24zł. Zaokrąglić do 30zł...

Hmm... nie tak dawno ktoś mnie przekonywał, że to nie wyjdzie taniej niż 12
zł na miesiąc, jedna osoba nawet straszyła mnie kosztami 30 zł. ;P A więc
może ktoś ustali jedną wersję, bo ja już nic nie wiem...

> Przez 5 lat - 150zł ---> a możliwości serwera, rozwiązań cięcia ruchu
> P2P, zliczania ruchu na poszczególnych IP, proksy, etc. ..

No ja wiem, sam się nawet zastanawiałem nad założeniem sobie domowego
serwerka, gdy tylko w mojej okolicy zrobią Neo, ale przestraszyłem się
wysokich rachunków za prąd. Mam rodzinkę, której trudno byłoby wytłumaczyć
użyteczność serwera - dla nich to bydle żrące prąd bez potrzeby. ;)

Pozdrawiam!!!

Atlantis