Re: [Zasilacz] Objawy słabego zasilacza

Autor: Coin <coin22WYTNIJ_at_TOo2.pl>
Data: Fri 09 Sep 2005 - 16:41:09 MET DST

PSYLO napisał(a):

> Jeśli to jest dobre, firmowe 250W (są takie w ogóle? ;)) to wystarczy,
> ale jak jakiś przeciętniak to raczej nie-bałdzo :) mogą być problemy.

No ja nie wierze, zebym mial jakiegos kozaka tam w srodku, wiec pewnie
byle jaki chlam.

Wiem juz zatem ze czeka mnie wymiana zasilacza. Jak jeszcze o
nagrywarkach DVD czy dyskach twardych cos tam wiem, tak o zasilaczach
nie wiem nic. Moze ktos cos polecic ? Rozumiem, ze powinienem kupic
350W, ale czy firmowy ? A jesli tak to jakiej firmy i jak to sie cenowo
mniej wiecej przedstawia ?

Dzięki za pomoc
Coin