Re: jak sprawdzić procesor

Autor: BYNIO <bynio.m_at_op.pl>
Data: Fri 09 Sep 2005 - 15:58:14 MET DST

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
news:dfrt3e.1vg.9@Hobby.od.19.lat...

> Sprawdź programem: CPU-Z 1.30 - http://www.cpuid.org/cpuz.php
>
> --
sprawdziłem i pokazało że jesto to taki procesor jak kupiłem , teraz mam
pytanie czy jest dobże ustawiony fsb mam na 200Mhz mnożnik pisze x9 ale
nieznalazłem w biosie gdzie go mogę zmienić i jeszcze program odczytał
tczęstotliwość procesora 1808 Mhz i chciałbym się dowiedzieć czy to już są
jego graniczne ustawienia bo jak miałem athlona xp 1800 to w biosie był
ustawiony na 1533 a czasem jak się bios poprzestawiał to ustawiał się niżej
a system odczytywał procka jako 1500 czy coś koło tego.