Re: Czy wystarczy mocy ?

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Fri 09 Sep 2005 - 15:51:45 MET DST

Dnia Fri, 9 Sep 2005 12:46:20 +0200, ..::Friend::.. napisał(a):

> Niektóre wartości są bzdurne

pewnie że są - A64 3000+ to wg tej stronki 89W, co jest niedorzeczne, bo
nawet na starych rdzeniach tyle nie było a na nowych tę wartość trzeba
podzielić przez 2. No i GF4 MX 30W - troszkę się uśmiałem. Brakuje też masę
nowego sprzętu. Często owe wartości są podawane ze specyfikacji sprzętu
zawiarających maksymalne pobieranie energii i to w specyficznych warunkach.
Niestety ta stronka często potrafi wprowadzić w błąd.

> ale moj config wylicza idealnie ta
> stronka...
>
> ~290W

a u mnie pokazuje zdecydowanie za dużo (no ale wiadomo że rypnęli sie na
procesorze, a GF 6600 w ogóle nie jest ujęty). Kiedyś chciałem sam
zaprojektować taką stronkę, ale zabrakło chęci i czasu (zabiegany
człowiek). Taka stronka (odpowiednio wykonana - zawierająca relalne
wartości) byłaby całkiem fajnym ułatwieniem dla grupowiczów. No cóż, może
kiedyś jak czas pozwoli ...

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]