Re: DVD Benq v. Lg

Autor: PacMan <kamilgrodz_at_TNIJ.poczta.onet.pl>
Data: Fri 09 Sep 2005 - 11:58:59 MET DST

Użytkownik "Jan_Valjean" <hdgfhdg@op.pl> napisał w wiadomości
news:dfra1v$hku$1@news.onet.pl...
> Witam
>
> Pytanie do userow jedengo i drugiego napedu.
> Ktory Byscie polecili:Benq Dw1640 czy Lg 4163B, a moze zaden bo ja po
> czytance forum na cdrinfo zglupialem zupelnie. Wiec jaki tu wybrac???
>
> Pozdrawiam

oczywiście BenQ DW1640
http://rankingi.chip.pl/ranking_16682.html
http://sklep.cdrinfo.pl/pelny_19729.html
http://www.benq.com/products/product.cfm?product=554&page=specifications

p.s. kupiłem tą nagrywarkę jakieś 2 tyg. temu i jestem zadowolony!
perfekcyjnie nagrywa nawet na gorszych nośnikach. wcześniej jechałem na
Liteon SOHW1673 i czasami były problemy w odtworzeniu płytki DVD nagranej
tym Liteonem na odtwarzaczu innej marki. Polecam Benqa - to jak na razie
najlepsza nagrywarka w swojej klasie cenowej.
pozdr