Re: Akumulatory Pentagram w proline

Autor: Heraklit <wet_12_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 09 Sep 2005 - 08:29:38 MET DST

Był 9 wrzesień (piątek), gdy o godzinie 3:50 *Antoni Aleksandrowicz* w
pocie czoła naskrobał(a):

> czy warto razem z nim zamówić akumulatorki Pentagram
> Jak się ma ich jakość do tych najlepszych na rynku jak Energizery czy Sanyo?
Najprawdopodobniej wszystkie te akumulatorki wyprodukowane są w
Chinach:) Akumulatorki dołączane do aparatów są zwykle małej pojemności:
w moim aparacie były 2100AA. Wymieniłem je na 2500 GP, działają dużej -
zawsze to kilka zdjęć więcej i może będą to te najlepsze?

--
Pozdrawiam,
Post stworzono 2005-09-09 08:24:59