Re: Athlon XP 2000+ -> Barton XP 3000+

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Thu 08 Sep 2005 - 23:14:13 MET DST

marfi napisał(a):
> Czy ktoś wymienił procesor Athlon XP2000+ na Barton XP 3000+ ? (lub
> podobne)
> Czy daje to zauważalny zysk w wydajności ? (zastosowanie :
> transkodowanie video) ?

U mnie dał, ale nie w takich zastosowaniach, tylko głównie w grach (i
mojej ulubionej - 3D Mark ;)))).
Filmami się nie zajmuję, więc Ci nie powiem.

W tym co głównie robię na komputerze (grafika 2D) różnicy wielkiej nie
odczułem (nic dziwnego :))

Mimo to, da się odczuć ogólnie polepszoną pracę w systemie, a to za
sprawą szybszego FSB :)

--
Psylo