Re: Hyper Threading - problemow z HT ciag dalszy

Autor: jack <shineme-wytnij_at_gazeta.pl>
Data: Thu 08 Sep 2005 - 21:23:58 MET DST

Dnia Thu, 8 Sep 2005 19:51:44 +0200, Email napisał(a):

> Nie wiem czy to pomoże - płyta Intel D945GTPLR, procesor P4 630 - pokazuje
> wszystko tak jak powinno być.

Przeciez to nic nie wnosi do tematu - zapewne tysiąca ludzi mają "wszystko
jak powinno" ale to nie pomoze koledze.
Ja proponuje zrobić jak radzi intel - tzn zainstalować system na nowo juz z
nowym procesorem.
Dodam ze takze zmieniałem na HT z celerona mając Abita na i865 bez nowej
instalacji i wszystko bez klopotu ale skoro tak radzi producent (oraz
Microsoft) mozesz spróbować.
Wrzuć instalke domyslna i potem tylko stery do Intela i zobaczysz.