Re: KT600-A i Windows XP

Autor: squirs <squirs_at_wytnij.to.go2.pl>
Data: Thu 08 Sep 2005 - 20:58:00 MET DST

Dariusz wrote:
> A próbowałeś przekopiować te stery na floppa i stamtąd je
> "zapodawać"? Pzdr
> Dariusz

Witam
Nie wiem czy Zorbas próbował, ale ja próbowałem swego czasu. Przy instalacji
XP na dysk SATA na płycie ASUS A7V600-X. Kopiowałem sterowniki z płyty na
dyskietke i tak mu zapodawałem, a instalator i tak ich nie łykał i ciągle
nie widział dysku. Zamieniłem dysk na PATA i poszedł bez najmniejszego
problemu. A dysk SATA już po zainstalowaniu Windowsa i sterowników
dołączonych do płyty, oczywiście działał bez zastrzeżeń....

Pozdrawiam