msi i sempron

Autor: BYNIO <bynio.m_at_op.pl>
Data: Thu 08 Sep 2005 - 20:13:11 MET DST

mam pytanie do kolegów odnośnie płyty i procesora jakie dziś kupiłem. płyta
to msi k8n neo a procesor sempron 3000+ 64 bit pamięć 512 i moje pytanie
dotyczy jak sprawdzić czy procesor jest dobrze ustawiony. w biosie było
wszystko na wyzerowane . w systemie podaje że jest to procesor 1800 a w
programie który monitoruje parametry pokazuje 1808 200mhz x 9 i teraz
pytanie czy jest on ustawiony na pełną wydajnośc czy na minimalną i jak to
ustawić. w biosie niewidziałem żadnych mnożników jedynie jakąś opcję dynamic
overclocking