jak "hackowac" =]

Autor: LQ <a_at_a.a>
Data: Thu 08 Sep 2005 - 19:48:45 MET DST

wybaczcie za tytul ale nie wiedzialem jak go sformuowac :)

ogolnie mam system windows-xp z kontami uzytkowniko w na domenie
chodzi o to ze jak sie loguje na domene na swoje konto to moje ustawienia
sieciowe zmieniaja sie w ten sposob ze mam zly adres bramki i internet mi
nie dziala
logujac sie lokalnie jako admin ustawiam automatyczne pobieranie
ip/bramka/dns przez dhcp i internet dziala
tylko jako admin nie mam dostepu do swojego katalogu na domenie
czy jako admin lokalnego kompa mam mozliwosc sztywnego ustawienia ustawien
sieciowych tak aby skrypt logowania uzytkownika ich mi nie nadpisywal ?