Re: zestaw glosnikow + karta do 250 zl

Autor: Mancer <mancer_at_o2.pl>
Data: Thu 08 Sep 2005 - 19:07:52 MET DST

"ToM" <tom@nospam.pl> wrote in message news:dfpk6i$gv9$1@news.onet.pl...

> Jakoś jestem przemęczony chyba i z czytaniem mam problem albo (co
> bardziej prawdopodobne) głupoty piszesz...
> Jeżeli jest ALC650 z mostkiem MPC-T i bez wyjścia cyfrowego (optyczne
> jedynie) na płycie A7N8X-E Deluxe
> to Ty chyba w życiu tej płyty nie widziałeś!!!!

To prawda. Tej jakoś bardzo się nie przyglądałem. Wolałem składać kompy na
Nf7-S abita :)

> Ja mam ALC650 z mostkiem MPC-T i z WYJŚCIEM cyfrowym na TEJ płycie i
> to JEST soundstorm!!
> Jako ciekawostkę mogę dodać że mam też wejście cyfrowe.....

Ale przecież ja to właśnie napisałem. Jeśli jest ALC650 + MPC-T, to
fizycznie jest to soundstorm ze wszystkimi jego zaletami.

Myk jest taki, że według specyfikacji oficjalnie soundstorm musi mieć
wyjście SPDIF. Są jednak takie płyty z tą kartą bez wyjścia cyfrowego.
Nie ma co jednak płakać, bo SPDIF można i tak sobie na śledziu dokupić
jak komuś potrzebny ;-)

--
     Wojciech "Mancer" Przbysz
GG: 8994200 mail: mancer at o2.pl