GA-k8nsc-939 temperatura chipsetu - pasywne chłodzenie

Autor: thick <kalinowszczyzna_at_interia.pl>
Data: Thu 08 Sep 2005 - 17:04:02 MET DST

Witam
Mam płytę główną Gigabyte GB-k8nsc-939
no i na chipsecie wyje mi wiatrak, chciałbym
na nim zamontować radiatorek Zalmana ZM-NB47J
ale mam problem. Niestety ta płyta nie ma czujnika
temperatury chipsetu (chyba że jest jakiś tajny sposób),
więc nie wiem czy sam radiator wystarczy (mam fsb 245
więc może sie grzać) no i czy pasuje.
Może ktoś z was ma chipset nForce3 250Gb?
Jakie macie na nim temperatury? Dodam, że nie używam
dysków SATA i zintegrowanej dźwiękówki.